KRM

Ledaal Vokalensemble

Jubileumskonsert i festsalen

21. okt. 2017 KL. 19:00 - 20:00

Lørdag 21. oktober inviterer vi til eksklusiv konsert med Ledaal Vokalensemble i festsalen på Ledaal. Koret feirer sitt 25-års jubileum i år, og lover en stemningsfull konsertopplevelse i museets vakre saler.

Ledaal Vokalensemble, stiftet i 1992, regnes som et av de beste kammer-korene i regionen. Ensemblet består av 12 erfarne sangere med variert bakgrunn fra ulike kor. Repertoaret spenner over mange genre; fra klassisk korsang via folkemusikk til jazz, viser og pop. Koret synger stort sett acapella, men har også deltatt i større prosjekter sammen med både jazz og symfoni ensemble.

Sergiy Nevgad har vært Ledaal Vokalensembles dirigent siden 2013. Sergiy er 42 år, kommer fra Ukraina og har 10 års høyere musikkutdannelse fra Music Acedemy i Kiev og Univeristetet i Stavanger.

Billettpris: 170,- (inkluderer også besøk på museet). Billetter selges i foajeen på Stavanger museum. NB! Begrenset antall plasser, her er det lurt å være tidlig ute!

Dørene åpner klokken 18.30, konsertstart 19.00.

Velkommen!

ledaal-vocalensemble_svarthvitt.jpg#asset:2895